Plugga Plugga Plugga bort din glada min....

Alla vet ju hur roligt det är när skolan verkligen tar upp alla tid på fritiden, eller hur? Den senaste veckan har jag fått hoppa över alla sovmorgnar som mitt vanliga schema erbjuder mig, för att jobba övertid i skolan. Visserligen är det bra att jag blir klar med skiten och kan få ett hyfsat betyg, men jag ogillar tanken att jag varje vardag hoppar över chansen att få fyra timmars sovmorgon för att hinna ikapp i skolan. De flesta kanske undrar varför jag jobbar så hårt, när jag bara går ynka tre kurser. Svaret är, att jag snart åker iväg till Egypten (nu på torsdag faktiskt) och kommer inte tillbaka förrän torsdagen nästa vecka. Detta betyder att jag missar ett kemiprov och knappt hinner med svenska NP-talet. Det är alltså därför jag ligger i så mycket med skolarbetet nu, så att jag ska slippa landa i ett träsk med skolpapper när jag kommer hem från resan. Därför kommer jag inte heller hinna skriva så mycket på min blogg tyvärr, förutom på tillfällen som denna. Men om jag jobbar av mig dubbelt så mycket nu, kan det inte vara mycket jobbigare sen, och då lär jag ju få tid att ta igen det jag inte hunnit skriva. Så det blir nog inte så dåliga nyheter ändå...

Vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0