M/S Urania

Hej igen! Hade tid över för att göra ännu en bild. Allt eftersom jag började mixtra med den började jag tänka mer och mer på ett spel som jag spelade för länge länge sen; på en liknande båt i spelet som jag tror hette M/S Urania eller nåt liknande. Sen tyckte jag att det skulle bli kul om jag lade till lite tentakler på himlen för att dra nån slags paralleller till Cthulhu som lurar under vattenytan...Tyvärr var det så otroligt svårt att hitta rätt färg eftersom effekten jag ville ha inverterade dom hela tiden så det blev tvärtom. Skulle ha blodröda tentakler från början men det såg ganska konsigt ut, så det fick bli blått ändå. Men det fixade sig och det blev en rätt så hyfsad bild tycker jag...

En Båt..

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Snygg bild! Förresten så kan inte jag och Patrik komma imorrn ifall det blir zombiekväll för vi har redan planerat att spela biljard med mats, går det inte på fredag då? :)

2008-08-20 @ 21:19:12
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0