Urk...

Har inte skrivit så mycket på bloggen...I alla fall inte lika mycket som jag tänkt. Det är för att jag varit rätt så upptagen med annat, ni vet allt det där som måste fixas innan skolan börjar; fixa böcker och material och bidrag och allt annat strunt...Det känns som om någon osynlig kraft greppar mig om fötterna och tvingar mig att vara så här slö som jag är nu. Vilket betyder att sitta i soffan en timme, ligga i sängen lika länge jag menar verkligen inte göra någonting!! :O Som tur är är jag på väg att bli piggare, ska ju festa ikväll och då kan jag ju inte vara trött..

Kanske jag lägger upp något mera intressant senare ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

hehe du ska inte alltid lita på mitt omdöme :P

Brukar inte gilla sådana filmer, men tyckte den var bra för att vara en sån film^^



jaa, du har vart borta för länge nu ;)

Vad är det du läser då? Hade sj första skoldagen idag, känns skönt att plugga igen, och slippa jobba ett tag :)



Festa lugnt ikväll^^

2008-08-18 @ 22:27:12
URL: http://eerika.devote.se
Postat av: Sarah Giercksky

Blir det någon zombiekväll snart? :D Hihi festen var kul ^^

2008-08-20 @ 11:21:51
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0