De bästa dagarna under julhelgen...

är lugnt dagarna efter julafton, när man kan testa alla fina saker man fått och tacka för dem igen och när man kan leva på härlig julmat i tre dagar till..Och speciellt allt julgodis som blivit över :P

Ska snart spela lite mer på gitarren; can keep my eyes off of her...;P Hade varit perfekt med lite nya filmer att se på också, nu när jag har kollat igenom allt som jag har köpt den senaste veckan.

På lördag ska jag möta lite kompisar så att vi kan byta ut julklappar (eller ja, det är bara en som får julklappar; de andra presenterna blev ju försenade..) och sedan ska vi dra ut och festa eler nåt. Kanske det blir nåt mer till nyår också?
Sedan ska jag hälsa på en gammal barndomskompis också, ska bli kul ^^



Go' Jul på er igen, och ha det så trevligt; nu ska jag gå och fika ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Hoppas du blev glad för din julklapp, jag blev iaf glad för min :D Fast jag misstänkte att jag skulle få det haha :P Och utekvällenm var också kul :D Fast snart åker jag till Polen :/

2008-12-28 @ 12:10:33
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0