Film/Spelkväll

Yay, ikväll såg jag på The Beyond för andra gången; köpte en jättefin nyutgåva idag på den för ungefär 100 spänn bara. :P
Sedan köpte jag ytterligare fem filmer att utöka min filmsamling med; The Abyss, Bubba Ho-Tep, Dark Star, Deathwatch och The Hills Have Eyes, vilket innebär lite nytt som jag inte sett förut (de tre sistnämnda filmerna). En sån himla tur att de var så billiga också, i genomsnitt 50kr per film (vissa av dem kostar normal över 100 spänn!).

Förmodligen kommer jag se The Hills Have Eyes senare ikväll eller imorron, hursomhelst kommer det förmodligen (eller snarare förhoppningsvis) en filmrecension på den. Och ja, trots att jag sade i typ senaste upplägget att jag inte orkade med recensionerna. Måste ju göra nåt meningsfullt på bloggen i alla fall ^^

Nu ska jag i alla fall spela mer Gears of War 2, det är ju så nedrans kul! Ni borde också testa den, åtminstone om ni har en xbox 360. Fast håll er undan ifall ni inte tål övervåld eller inte vill bli spelberoende ;) Aja, jag antar att ni ska gå och lägga er snart nu så jag säger Godnatt till er och lycka till med spelandet till mig själv :P

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Så kul att du såg 4 filmer igår ^^ Jag ville också köpa filmer, men jag är en fattig hattifnatt nu :( men men förhoppningsvis får jag lite nya filmer i julklapp, fast min filmsamling slår ändå din med hästlängder, nej typ dinosaurilängder i T-REX skala! LOL



Vi måste spela mer GOW! :P

2008-12-20 @ 03:43:05
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej. Kikar förbi och lämnar ett spår. Tycker själv att det är trevligt när mina läsare gör det.



God jul på dig och gott nytt år! :-)



//Minaya

http://myspace.com/minayamusic

2008-12-21 @ 10:42:14
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0