God Jul Allihopa!

Yes! Mina önskningar i det senaste miserabla inlägget blev sanna; jag är både frisk och det är dessutom åtminstone lite frost ute! Så då antar jag att jag får vara glad..Hoppas jag får en gitarr eller nåt sånt; skulle va najs inför sommaren; ska ju "jamma" lite med bästa vännen; kommer resa lite uppe i Norrland och sånt :P

Om inte det så nöjer jag mig med en film eller nån liten teknisk pryl, typ USB eller nåt fett minneskort till mobilen eller kameran...Men det får vi se hur det går ;)

Vad har ni önskat er då; och vad har ni köpt i julklapp till nära och kära?


Bilden är från November :P


Ha en jävligt god Jul nu och inom kort ett nice nytt år också!

Mvh/ Jag Själv ;P

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

God jul din hattifnatt! :D Hoppas du får en bajskorv i present :P HAHAHAHAHAHAHAHA

2008-12-24 @ 15:27:13
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Haha tack så mkt :D Mmm låter väldigt gott :P Du måste visa mig din gitarr på lördag :P och spela lite kanske? ;) Vilken bok har du fått din lilla knasifnatt?

2008-12-24 @ 22:54:54
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0