Hösten Slår Tillbaka!

Ja nu är jag lite sent ute med att påpeka höstens återtåg, men hittade så fina höstbilder på datorn och ville få en anledning att lägga upp dem ;)
Egentligen är det lite trist att hösten kommer tillbaka, för jag vill ju se snön i drivor utomhus och känna att det verkligen är vinter, men istället blir det plusgrader och alltihop regnar bort sådär lagom i december för att få skölja bort all onödig julstämning..Visst, minusgrader är det få människor som tycker om, men de flesta håller väl med mig om att det åtminstone ska vara vitt ute och jävligt kallt när det är jul, annars blir det ingen trevlig jul! Om man bortser från julklapparna och maten då, kanske...:P

De här bilderna är tagna på landstället vid Kungsör alldeles intill Mälaren; ett av mina favoritställen (näst efter Åstön i norrland), då morsan, styvfarsan och lillen skulle renovera lite och städa upp plejset inför vintern.
   

Ha det bra nu, och jag hoppas att ni alla önskar ar en insnöad jul, annars blir det inget kul.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Martin är så söt :D du får ge honom en kram från mig! :D



Ja det ska vara snö på julen så att jag kan mula dig muahahahahahahahahaha!

2008-12-13 @ 02:10:36
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0