Julklapp = Hjärtklapp

För oss som känner igen situationen att köpa julklappar sista veckan innan julafton börjar det bli riktigt hetsigt och stressigt nu; i alla fall för mig, för jag gjorde misstaget att beställa allt jag skulle köpa via postorder. För det visade sig igår kväll att hälften av presenterna inte fanns i lager för tillfället och är restnoterade, vilket det stod att de kunde göra i upp till en månad...Så jag får hoppas att mina vänner kan förlåta mig för att deras julklappar kommer någon gång i Januari ^^
Tur i alla fall att jag har backat upp situationen med julkort och makaber julpoesi H.P.Lovecraft-style ; vilket förhoppningsvis lär göra det hela mindre katastrofalt. :P

Nu ska jag slå in de få klappar som jag nyss fick, tror mottagarna kommer bli rätt så glada av dem. Ja, det är ju inte mjältbrandsbakterier i dem i alla fall ;P


Asiater ska då vara märkvärdiga även
när det kommer till att slå in julklappar ^^

Just det, Ikväll blir det Dog Soldiers som jag lugnt ska se; asskön, komisk och brutal brittisk varulvsfilm. Mums! Den ska ja sätta tänderna i...^^ Och ni får ha det bra då förstås ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Jag ska köpa alla mina sista julklappar idag, och jag är säker på att jag kommer bli jätteglad för din julklapp :P Synd att Dog Soldiers inte funkade :(

2008-12-23 @ 10:13:19
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0