Min Julafton

Hej igen! Tänkte visa några av presenterna som jag fick ikväll. Fick mer målargrejer (tre taveldukar, lite färger, en palettskiva och två palettkoppar) och en fin gitarr av märket Cataluña (riktigt bra kvaliet från Barcelona) av morsan och så fick jag en poster på The Dark Knight av brorsan som i gengäld fick ett mumintroll.. ^^


Julrimmet:
"Sex spända och ett stall
Denna hjälper dej
att få brudarna på fall."


Lite kul, tyckte jag ^^

Hade för övrigt en jävligt trevlig jul; efter en perfekt julmiddag åtföljt av den hederliga disneyfilmsvisningen på TV kom tomten för lilla Martins skull och efter att förstnämnde fått lite värmande att dricka var det dags för julklappsöppning; presenterna ser ni ju ovan.. Sedan blev det lite mera snaps, kortspelande och annat skoj och sedan blev det dags för styvsyskonen att avlägsna sig. Sen dess har jag passat på och plinkat lite melodier; ska bli så otroligt kul att få kompa låtar med bästa polaren i Jönköping xD Så har till sommarn att trimma upp mina skills..

Hur har eran jul varit? Blev ni nöjda med kvällen?
Hoppas den var god i alla fall. För det ska ju julen vara ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

åhh fin gitarr :D fin poster också ;) Låter som en bra julafton :D Jag har också haft en bra jul :D massa film ;)

2008-12-24 @ 23:47:21
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0