The Observer

Detta är min senaste bild som tog ett tag att göra, men sammanlagt ligger väl några timmars arbete bakom den (jag är ju inte direkt en av dom där konstnärerna som kan göra ett mästerverk på 40 min). Den gjordes i Photoshop cs3 och var från början en vanlig teckning i blyerts som jag helt enkelt bara har färglagt och lagt till lite effekter på.. Synd bara att den blev lite sned, för nu orkar jag inte vända rätt på den.:/ Aja, den får bli som den är :)
Blev lite sugen på att börja måla igen, måste bara samla ihop alla taveldukar och färger och grejer och en gnutta inspiration först..;) Någon som har ett tips på ett motiv som skulle se snyggt ut?


Nu får ni ha det bra, för jag ska iväg och spela mer Gow (som jag blivit beroende av)..
Som sagt, ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Den blev så snygg! :D ska bli så kul imorgon din hattifnatt!



jag vill också spela GOW! :P

2008-12-04 @ 21:32:01
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Edele

(svar) Många övernaturliga serier tycker jag ofta blir för mycket, men Supernatural är den första som jag verkligen gillat. Beställde precis säsong 1 & 2, haha :)

2008-12-06 @ 17:29:09
URL: http://edele.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0