Nu höjer vi julstämningen, va

Ja nu när tiden lider mot julafton med slit och köksstök, onödigt pyntande av döende träd och stressande bland butikerna tyckte jag att det kanske är dags att börja lätta upp stämningen med lite julsång. Det är ju trots allt bara 16 dagar kvar ;) Versen nedanför hittade jag på en ganska så kul sajt som jag länkat till längst ned i inlägget och den sjungs till melodin från "Rudolph the Red Nose Reindeer", vilket kanske är rätt så uppenbart. Fast jag fick skriva om texten lite förstås (det var lite fel här och där)...Och just det, den som läst något av H.P.Lovecraft kanske känner igen sig ;)

Rudolph the Red Nosed Cultist

Rudolph the red nosed cultist

had a few insanities.

And if you ever saw him,

He'll be screaming at the sea.

 

Cthulhu fthagn Ia-aa!

He is sleeping 'neath the foam.

Staring out of the window

Through the bars where he called home.

 

Then one foggy moon-streaked eve,

Cthulhu came to say:

Rudolph with your mind so brave,

You are my eternal slave.

 

Then all the cultists joined him

As they chanted out in glee,

Rudolph the mighty high priest

Joined Cthulhu's coterie.



Länk till sajten:
~Cthulhu Carols~

Nu önskar jag er lycka till och en jävligt god jul också! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Hhahaha nice :P härlig bild också! :D

2008-12-08 @ 21:07:30
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

thihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hattifnatt! ^^

2008-12-11 @ 12:36:51
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Det är klart din fnatt! :P

2008-12-11 @ 19:02:06
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0