forst. nr 2: Är du ett äkta filmfreak!?

Börjar den växande listan med att rätta ett fel jag gjorde förra gången:

De fem Hannibal-filmerna (Manhunter, Silence of the lambs, Hannibal, Red Dragon, Hannibal Rising)

Sedan har jag några filmer som OOmega villa lägga till:

Saw-filmerna (5st)
Cannibal Holocaust

Sen fortsätter jag som vanligt:

Slither
Troll (ettan)
Pumpkinhead (tror det finns fem-sex stycken)
Rawhead Rex
Silent Hill
Braindead
Land of the Dead
Night of the Living Dead (1999)
Night of the Living Dead (1968)
Dawn of the Dead (1978)
Dawn of the Dead (2004)
Day of the Dead (1985)
Shaun of the Dead
Aliens 1-4
Pan's Labyrinth
Devil's Backbone
Halloween (1978)
Camp Slaughter
Suspiria
Bram Stokers Dracula
Terminator 1-2
The Fly 1-2
Re-animator
Bride of Re-animator
Beyond Re-animator
Poltergeist
Street Trash
Body Melt

Kommentarer
Postat av: Ella

SV: Tack, tack!! XD

2008-07-15 @ 21:39:06
URL: http://candykiller.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Kan det bli bättre filmer? skulle inte tro, förutom om du hade med fler dario argento filmer ;) trodde nästan att du hade glömt bort min blogg ett tag :O ^^

2008-07-15 @ 22:45:59
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Jacob

nej aldrig! :O



Såhär på sommaren och för övrigt när det är varmt är jag sällan hemma eller får tid över till att sitta vid datorn, tyvärr...Men ingen glöms bort :)

2008-07-18 @ 20:28:39
URL: http://greyshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0