Mina Noveller

Här kommer jag att posta mina noveller och lite andra textstycken så småningom. Jag blev nyligen klar med en skräcknovell om Edward Sharpe, som flyttar till sin avlidna farmors stuga på landet, för att komma bort från alla problem och sorgen över sin avlidna hustru.
Men jag tyckte att det fattades några saker efter att jag läst igenom den, som jag nu har börjat lägga till. Så fort jag har redigerat klart texten kommer jag att lägga upp en sida ur novellen i veckan eller om dan (vi får helt enkelt se), så blir det lite mer spänning.
(hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Vad längesen det här var :D

2008-12-02 @ 23:49:28
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0