Dags att gå längs nya vägar...

Nu är det dags för omväxling! Okej, tro inte att jag kommer byta genre helt och hållet eller något sådant drastiskt, jag ville bara säga på att det blir lite enformigt att visa en och samma novell hela tiden, så jag tänkte lägga The House of Horrors åt sidan och lägga upp de grejer jag gjort under tiden som jag lade upp THoH-avsnitten här på bloggen. Ganska mycket alltså.

Om ni vill läsa fortsättningen av The House of Horrors får ni väll slå en pling eller skicka email eller kontakta mig på annat sätt, men mer än vad som redan finns på sajten kommer jag inte lägga upp.

Hursomhelst, nu byter vi fil på vägbanan!

Kommentarer
Postat av: Sarah Jigsaw Giercksky

Jag förstår vad du menar gjorde precis så också :) man vill ju lägga upp lite nytt :D

2008-05-08 @ 11:10:39
URL: http://SGiercksky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0