Ikväll blir det film...

Har en riktigt onödig tenta, sk översätta en dum text bara, så då kan jag väl passa på att bli klar med den tills på Måndagen eller nåt. Vore ju kul ifall jag kunde hinna med att se lite film; var ju på sci-fi mässan och köpte en massa filmer och har fortfarande inte sett flera av dem. Så ikväll ska jag välja mellan Demons 2, Re-Animator (ettan) och Two Evil Eyes. Hm...Kanske jag ska se alla tre? Bara jag hinner lira lite "horde" på Gears of War 2 sen, det är ju sjukt kul... ^^

     
Lite film...
  
....Och så lite Gears of war 2 "horde"-style :P

Ha det bra! XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

schyssta filmer :)

2008-11-19 @ 02:06:11
Postat av: Sarah Giercksky

Bara massa bra filmer :P

2008-11-21 @ 14:56:43
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0