Nähäpp, det blev LAN istället...

Ja det blev lite oväntat ikväll, några polare kom över och ville inte se en massa film, så ja, då hoppade vi över den delen och trängde vi ihop en massa tv-apparater och Lan:ade lite Gears of War 2 istället. Men det var sjukt kul i alla fall :P Vi spelade väl inte så länge heller men det gjorde inget ;)

Hade tänkt kolla in filmerna imorrn istället, men kom på att jag måste jobba på min hemtenta först :S Jaja, antar att det blir skolan framför nöjet denna vecka...

Oj jag tror nog jag borde lägga mig nu ifall jag ska hinna göra nåt imorron. :O Jaja, Godnatt!



 
I Gears of War är det ingen som bryr sig om ifall du
sticker folk i ryggen eller går på dem som ligger ner ;P

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Haha jag ska bli ett riktigt Gow proffs :P

2008-11-21 @ 14:56:09
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0