Ögat

Jepp, nu har jag gjort en till bild. Det hela började med att jag fick en liten idé som jag skissade ned på vanligt papper, sedan fick jag ännu en idé och ritade om alltihop i datorn och slängde på lite schyssta effekter (ganska simpla ändå ;).
Slutresultatet blev två olika versioner, en rätt så mörk och den andra lite mitt emellan :) Egentligen blev det en tredje bild också, men den var så ful så den tänker jag inte lägga upp, såvida ingen börjar klaga outhärdligt mycket (men skickar jag den via email eller nåt, visa den här tänker jag då inte^^).


Vilken ögonfärg har du? ^^

Jaja, nu måste jag börja laga nåt att äta eller träna eller nåt.
Ses!!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

JAG VILL SE DEN TREDJE BILDEN DIN HATTIFNATT! :P

2008-11-05 @ 12:38:35
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild!

2008-11-11 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0