Som en katt som leker med garnnystan

Skrev nyss en väldigt meningslös och sadistiskt våldsam ensidesnovell och funderar på om jag ska lägga upp hela eller om jag bara ska ha med ett urdrag. Det får nog bli ett utdrag, och om nån tycker det verkar intressant kan jag lägga upp resten imorron. Just detta stycke fångar väl inte direkt den våldsamhet jag menar, men den är ganska så grym ändå tycker jag ;P


"Ångest? Som fan, fast värre. Kommer inte ens ihåg ifall jag skrek, svor eller grät, men ont utav bara … gjorde det.

  Liksom, vafan var det här bra för!? Vafan skulle det komma ett jäkla fanstyg och äta upp mina bästa kompisar för? Vem hade kunnat förutspå det!? Inte jag i alla fall..

Och just det, jäkeln hade inte dödat dem för att äta, fan det här var bara för att leka lite; inte heller markera revir eller nåt sånt sjukt, nej den här besten ville ha kul helt enkelt. Som en katt som leker med garnnystan ungefär."


Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Jag vill läsa hela :D ja jag vill äta massa sushi :D hmm några animé filmer iaf :P Kram!

2008-11-21 @ 14:55:36
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0