Godmorgon!

Snart blir det dags att dra till skolan; ska bara repetera lite grejer i boken, dricka en kopp kaffe och skriva klart det här inlägget. Sedan bär det iväg mot filmhuset i stan och ett par timmars föreläsningar och filmvisningar.
  När jag äntligen är klar (omkring sex-tiden), drar det åt Kista där jag ska hämta ut de sju biljetterna jag beställt till filmen "Hellboy 2: The Golden Army" som jag bland annat ska se med Sarah ^^.

Sen lär det väl bli middag där; förmodligen på Thailändska fastfoodkedjan Sawadee eller Sushibaren Ikki, det får vi väl se vad som känns bra för stunden ;)

Jag lär väl komma hem mellan elva och tolv (kvällsbussar mot Vaxmora kan vara vääldigt tröga). Om jag orkar så loggar jag in och slänger in en liten recension på filmen (med bilder så klart!!), och imorgon blir det lite om Versus-filmen jag såg Måndags kväll.

Nåja, nog pratat. Nu får ni ta och ha det bra för tusan!

mm... hellboy tecknad
Kaffe och Hellboy ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Tack så mycket ska se om allting funkar hihi :)

SKa bli kul ikväll :D

2008-10-08 @ 12:04:40
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Erika

ja, inte verkar de ha mycket koll heller..det som är synd är la att jag får ut för det sen för att jag har missat :S

Men det gäller väl att inte tänka på det så mycket, jag har ju iaf försökt :)



Mysko, men det är rätt länk då?

Tror den ändrades när jag tog bort och gjorde nytt!



Hellboy såg jag för några veckor sen, tyckte att den var rätt skaplig :) Fast då var det hemma hos en kompis, tror att den gör sej bättre på bio första gången man ser den...



Får du nå studier gjort då?

För mej går det ju inte allt för bra för tillfället ;)



Ha det super!



2008-10-09 @ 15:28:23
URL: http://eerikaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0