Happy Halloween >D

Hej igen; nu luktar jag pumpa om händerna (det är för att jag karvat ut "hjärnan" ur en fem kilos pumpa ^^), efter att ha snidat till en hemsk varelse. Känner att äntligen är Halloween här; stämningen börjar liksom byggas upp ^^, mörker, iskallt regn, något otäckt som ylar från skogen, och så vidare :P


Mycket slit var det med jäkeln, men kul som tusan var det.

Har börjat fundera lite på hur det blir ikväll; nåt bus blir det inte (har ju inte planerat någe) men definitivt godis. Har ju lite lyxig choklad hemma att knapra på, åtföljt med varmt kaffe (mums). Självklart kommer det bli en massa skräckfilm uppföljt passande nog av den spännande fortsättningen av skräckrollspelet jag lirade med polarna igårkväll. Så vi får se hur det slutar ^^


Såhär blev resultatet. Ganska så djävulskt tycker jag ^^

Ha det bra och en läskig jävla Halloween!!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Häftig :D har förresten lyckats ladda upp ett inlägg i bloggen nu ^^ :D

2008-11-01 @ 20:37:32
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0