Mera Monsterbilder

Hej igen, god morgon och allt sånt där!
Har mixtrat ett tag med en ny "monsterkompisbild" (Sarah sade för ett väldans tag sedan att hon ville ha en till, så varför inte?) och den blev väldigt bra tycker jag :) Övade också på att mixtra lite med färgerna, så att jag fick tre resultat. Däremot vet jag inte vilken som är bäst; det får gärna ni säga ;)


Vilken e bäst?

För övrigt har det inte gjorts nå mycket; brukar plugga på måndagar inför de hemska tisdagslektionerna, men idag har det mest blivit olika bankärenden och annat som man kunde önska sig mindre av. Men bra mår jag i alla fall, och det hoppas jag ni gör också ;)

Ska för övrigt försöka klämma in lite filmer som Demons 2 och Phantasm i kalendern, men alltid är det nåt i vägen. Tja, det märks ju i alla fall när jag sett dem (för då jäklar blir det recensioner!!).

Nu får ni ta och ha det bra, själv ska jag se om det finns några polare som vill göra nåt ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygga bilder ;)



hehe och bra att du mår bra :)

2008-10-28 @ 17:53:16
URL: http://eerika.devote.se
Postat av: Erika

Minestronesoppa är riktigt gott =)



hehe tack! Hoppas bara att tanterna och gubbarna inte är allt för senila bara =P



jahaa, hehe men då har du fått en hel del vettigt gjort med andra ord^^



Ska gå och skölja ur hårtoningen nu :P

Ha det göttans!



2008-10-29 @ 00:27:36
URL: http://eerika.devote.se
Postat av: Sarah Giercksky

Jättesnygga, tycker färgerna på den i mitten blev väldigt snygg :D

2008-11-01 @ 20:39:30
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0