Cyaegha ser oss


Honom vågar du inte se snett på...

Ovanstående bild föreställer en gudom från the Cthulhu Mythos, H.P. Lovecrafts universum (Dock är det inte H.P.Lovecraft som hittat på den, utan Eddy C. Bertin i "Darkness, My Name is").
    Skissen är gammal, från cirka 2006. Jag redigerade bilden i photoshop i början av september; det var en mörk och regnig kväll... Nej nu skojar jag bara ;)
Den var dock förvånansvärt lätt att göra jämfört med mina andra bilder, eftersom jag använde mig av lite flera lager denna gång, och satsade mer på att bara 'måla' bilden än att leka med effekter och sådant. Resultatet blev jag riktigt nöjd med måste jag säga.

aja nu ska jag dra å hälsa på farsan, vi får väl ses sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0