Nya bilder påväg

Hej allesammans!! Har varit alldeles för upptagen med skolan på de senaste två veckorna (har dessutom varit förkyld). Jag kollade nyligen igenom massvis av gamla bilder och skisser; och eftersom jag redan börjat måla på en del i photoshop fick jag en sån väldig lust att fortsätta med det.

Här kommer ett smakprov på de bilder som jag kommer börja på härnäst.
Amaarhidgyaa fffffff fish thing

Förutom det kommer jag kanske lägga upp något enstaka stycke från en novell eller helt enkelt skriva vad som pågår för stunden, men någon speciellt orkar jag inte lägga upp just nu...(Är fortfarande sjuk)

Hoppas ni mår bra under tiden!


PS: Kanske lägger upp lite filmtips också ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Coola motiv :)

Såg Audition igår, har du sett den? Ifall du inte har gjort det så måste du se den :)

2008-09-09 @ 18:41:09
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Tack tack är iaf inne på msn nu :P

2008-09-10 @ 11:53:49
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0