Future Plans

Har funderat en hel del på min konst och har lagt upp en liten plan över hur jag skulle kunna göra:
Först och främst ska jag förbättra min konststil detta år från bra till proffensionell; förmodligen genom att gå ett par konstkurser eller helt enkelt bara genom att öva öva och öva ännu mer. Sedan i slutet av året, tex i December fixar man om hemma och gör en egen liten utställning för vänner, släktingar och deras vänner. Och så hade jag sökt tillstånd att få ställa ut i en konsthall till hösten i år eller våren nästa år. Samtidigt så tänker jag reklamera lite för min konst genom att ta emot beställningar; men givetvis borde jag då ta betalt så det inte blir för slitigt och så man har råd med allt material. När allt detta är klart är jag i princip klar; det enda som fattas är lite små detaljer. Bla skulle jag vilja måla på Stockholms Konsthögskola; men de tar bara in 80 pers om året och terminsavgiften ligger på 50000 tror jag; men utbildningen avslutas med en konstutställning. Sedan kanske man ska ställa ut på Liljevalchs konsthall; efter utställningen kommer konsten att auktioneras ut. Sen har man väl gjort sitt och kan återgå till att ta beställningar och ställa ut lite här och där; kanske blir man känd också :P

hehe, vad tycker ni om det? Bara man kan ta det första steget så går det bra :P

Bilder som jag jobbar på för tillfället:

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv det var väll jätte bra :-)

2009-04-15 @ 12:45:33
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter ju bra! 80 pers, då är det kanske ganska svårt att komma in. Men vill man så går det! =) Lycka till!

2009-04-15 @ 13:20:15
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Marie

Tycker de är bra att du har en plan, är så mycket lättare att göra det man vill då :D Lycka till också!

2009-04-15 @ 17:43:10
URL: http://onlyhuman.blogg.se/
Postat av: Alexandra

gud vad snygga bilder:)

2009-04-29 @ 13:20:01
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0