Hjälp, hur gick det här till?

Oj oj oj säger jag bara! Okej det är inte så allvarligt som det låter, men jag loggade nyss in på msn för att checka inkorgen, och plötsligt är den full med 105 meddelanden...Hjälp säger jag! :O Jag får typ max 10 meddelanden haha, man känner sig nästan lite populär ^^

Måste säga lol också, för jag har inget vettigt att prata om haha ;)

Idag har jag träffat en barndomskompis också; vi kände varandra sedan dagis men när jag flyttade hit till sollentuna för ca 10 år sedan. Så det var riktigt nice, vi kollade på Corpse Bride och chillade en hel del. Inga pinsamma tystnader eller något, och jag måste erkänna att hon har vuxit sig till en riktig snygging, hehe ;) Ja ja nu är jag ändå inte inne för såna saker ^^



Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du den 15:e augusti? Skulle du vilja hänga med på sommarens största bloggfest i Stockholm? 100 bloggare träffas för att äta, dricka, mingla och knyta nya kontakter över hela Sverige. Priset ligger på 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin och DJ. Det blir inga blogawards eller annat strunt, bara en jäkligt rolig fest med röda mattan utrullad vid entrén. Enda kravet är att de anmälda är minst 18 år. De som reser långt kan anmäla en vän också för att minska på resekostnader. I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info, jag har också börjat publicera delar av gästlistan. Betalningen ska in senast sista juni, avanmälan är fri fram tills dess. Bilder från festlokalen finns också i min blogg, en riktigt läcker sådan på Södermalm. Hör gärna av dig! H: Malin, arrangör.

2009-04-15 @ 20:13:04
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

kul att träffa en gammal barndomsvän o ni slapp knepiga tystnader ;P

2009-04-16 @ 02:19:49
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Erika

Det lär inget kul för dej, hoppas det har vänt :)



Då har du haft en hel del roligt för dej då, bröllop som är skoj :) Själv har jag inte gjort så mycket senaste tiden, försökt lösa allt med och ikring lägenheten men det har gått sådär, och så har jag vart hemma i Falun ett par veckor och hälsat på alla och hittat på lite skoj iaf :)



Ha en bra dag!

2009-04-20 @ 14:58:16
URL: http://eerikaa.devote.se
Postat av: Erika

Det lär inget kul för dej, hoppas det har vänt :)



Då har du haft en hel del roligt för dej då, bröllop som är skoj :) Själv har jag inte gjort så mycket senaste tiden, försökt lösa allt med och ikring lägenheten men det har gått sådär, och så har jag vart hemma i Falun ett par veckor och hälsat på alla och hittat på lite skoj iaf :)



Ha en bra dag!

2009-04-20 @ 15:03:19
URL: http://eerikaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0