Alla Hjärtans Dag

Ja jag är ju lite seg på att uppdatera bloggen :P Men kusinerna är här och hälsar på, så måste passa på att driva med dom lite ;) Har varit väldigt trött idag så inga gåvor har getts till mina nära än så länge, annat än mina varma tankar..Eller nåt i den stilen. Hoppas alla har haft en bra dag i dag, och att kärleken kanske fötts på nytt för vissa personer. För andra personer kan det också vara annat än närmanden i ett förhållande, till exempel en dröm som slår in. Jag brukar inte bry mig så mycket om denna dag, men har tänkt lite ovanligt mycket på den nu. Det är inte bara en dag för kärlek, det räcker med att den är en dag för alla glada hjärtan.

Gjorde ju lite snabbt en bild till idag, men har inte tillräckligt med tid när det är besök här. Så en bättre bild kommer väl nästa år eller vid nästa högtid, när jag planerat tillräckligt ^^ Men jag gillade budskapet iaf (kopierad och lite smått modifierat) ;) Hursomhelst så får ni ha det trevligt nu. Jag ska nog gå och vara lite mer social. Ses sålänge och Grattis på namnsdagen Valentin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0