Filmvecka

Denna vecka kommer bli rätt full med filmtittande på schemat. Bland annat Nightmare on Elm Street, Cujo, Flight of the Conchords och Forgotten Silver är inplanerade. Idag ska jag dessutom åka till Sarah (PlaceboHoe) och se massor med film och äta våfflor och sånt. Mums! :D
Jag har med mig Napoleon Dynamite (rrriktig kult; ingen klassiker direkt, men kult som fan!), Donnie Darko, The Mist och "trilogi"-boxen med Carnosaur-filmerna, plus alla de filmer som jag fått låna av henne. Det kommer bli jäkligt underhållande alltså.

Sedan har jag ju självklart fått en massa nya uppgifter från skolan att jobba på, men turligt nog bara enkla uppgifter, som tex översättningar och sånt. Lätt som en plätt, bara jag unnar mig tiden att göra dem. Nu ska jag kolla in busstider och sånt, och sedan ska jag ge mig ut i minusgraderna. Kom ihåg: Det finns inget dåligt väder, bara skitkläder. Och det är ju i alla fall soligt ute ;)


Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha ja det är ju ett sånt där lättsmält program som man inte direkt behöver anstränga tankeverksamheten för att se ;)

Men man blir allt lite förskräckt hur tjejer är ibland, bara drama och skrik och gnäll..eller så är det bara jag som inte är som jag ska^^



Skönt med lite kämparglöd, du får dela med dej litt :P Min är obefintlig, men det är kanske alla motgångar och krångel senaste tiden som tar bort allt vad motivation heter..



Ha det gött!

2009-02-18 @ 14:53:36
URL: http://eerikaa.devote.se
Postat av: Sarah Giercksky

Yaaay snart får jag låna massa film utav dig och då har jag sett ännu fler utav dig hahahahahaha :D me so evil :D KRAM

2009-02-18 @ 14:56:10
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0