Ssssemlor

Mums! Stannade över hos farsan i helgen; och sedan på morgonen (eller ja, morgon hos farsan är lika med två på eftermiddan) kommer han från bageriet med ett par påsar semlor..^^ Visst de såg ut som grädd-hamburgare, men var sjukt goda för det! Och sen fick katterna lite grädde också, de blev ju så avundsjuka när de inte fick nåt gott...:P

Kaffe, te och semla. Finns inget mer att begära.

Har också sett en hel del film under helgen; däremot inte de jag hade planerat att se och inga av de andra filmerna som jag hade med mig. Det var helt enkelt alltför splittrade filmintressen. Istället såg vi Futurama, hela säsong ett av Flight of the Conchords, Spinal Tap, ett tiotal Scrubs-avsnitt, The Simpsons, The Darjeeling Limited, Jaws, The Blues Brothers och Sin City. Med andra ord en hel del komedi ;)
Annars så har jag mest försökt hinna ikapp med plugget, vilket har gått sådär, åtminstone i rätt riktning.

Vad har ni gjort i helgen? :D


Ett litet citat från Flight of the Conchords (om rasism): I'm a person. Bret's a person. You're a person. That person over there is a person. And each person deserves to be treated like a person. :D

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

jag har ju festat och kollat på massa dexter och donnie darko :) har ändå sett mer filmer än dig :P du kommer aldrig hinna ikapp ;) kram

2009-02-23 @ 01:01:42
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0