Ursäkta, typ

Måste nog börja inlägget med att ursäkta för att jag inte uppdaterat med något inlägg igår ^^ Men jag har sovit extremt dåligt den senaste tiden; jag kan bara inte somna. Antingen är det för varmt, lakanet är för skrynkligt eller så har jag helt enkelt för mycket energi. Hela veckan har jag inte kunnat somna tidigare än 6 på morgonen, sen kliver jag upp runt 10 eller 12. Alltså blir man rätt mosig i skallen :P

Inlägget ovan ska jag skriva om vad jag gjorde igår. :)

Hur har eran vecka varit? Någon annan som stannat uppe?


mm, chilichoklad...:P

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha, men oj. Sportlov (vilket jag antar att du har) kanske inte är så hälsosamt trots allt. xD Hoppas det blir bättre för dig, även om det kanske är en lite fåfäng önskan. :P

2009-02-27 @ 18:03:39
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0