Vad gör jag här?

Nä nu.....Jag filosoferar på tok för mycket på kvällarna. Plus jag hatar att filosofera för jag tänker alltid på fel saker, tex "varför dog den där personen?" och "tänk ifall den där personen ljuger i allt han/hon säger?" och sånt får man ju bara ångest av. Så nu kan jag inte sova, och sitter dessutom och skriver på bloggen. Fy skäms på mig!

Ja i alla fall får folk nåt att läsa på morgonen; och apropå imorgon (eller nu blev det idag) ska jag hämta ut biljetterna till Friday the 13th (re-make) som har premiär på fredag (alltså den trettonde) :P Egentligen hatar jag re-makes för de förstör alltid den stämning som originalen byggt upp, men det får gå för denna gång. Det var på tok för längesen jag gick på bio ;)

Fast jag avskyr priserna, biljetterna kostar 100 spänn var och vi är sex pers som är på och då rusar genast priset, inte så bra med tanke på att min ekonomi fick en hemsk start i år..:S Men det löser sig nog.
Nu borde jag stänga ned all verksamhet, märker att det börja smitta av sig med filosoferingen här på bloggen också. Tur då att det åtminstone är lite normalare saker än de jag normalt brukar tänka på :P

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också se den där filmen, verkar faktiskt riktigt bra trots att de är en "re-make". Du får ta och skriva om den var bra sen :)

2009-02-12 @ 18:22:02
URL: http://onlyhuman.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Det ska bli så roligt att se den! SPeciellt på fredagen den 13:e! Jo jag filosoferar också tyvärr mycket på dumma saker som man bara får ångest över, så jag förstår vad du går igenom, fast det är så tråkigt att så mkt negativt har hänt dig den senaste tiden :(



KRAM!

2009-02-12 @ 19:58:44
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0