Det Nya Året..

Hmm...Jag är nog lite efter som skriver detta inlägg den 2:a Januari och inte den 1:a; men sak samma det var bara drygt 20 timmar sen :P Firade denna nyårsafton hos mina kompisar, vilket var väldigt kul. Vi festade lite med mycket dricka och kortspel och dansade till en blandning av metal och 80-tals-hits ^^

Var inte ute så mycket och såg på fyrverkerierna; men det spelar ingen roll. Som om man inte har sett en raket explodera förut liksom...Plus, jag hann ju ändå se tillräckligt på vägen dit (till Holmboda alltså); och förresten så kommer jag ihåg att bussarna var så jäkla sega så jag kom en timma för sent vilket bara ger ännu en orsak att skaffa körkort snart ^^



Förresten är det någon som kommer göra nåt speciellt år 2009? Några omöjliga löften? ^^
Själv ska jag nog försöka bli av med min förkylning som är den tredje jag fått under bara december. Suck...Annars så ska jag se till att vända tillbaka min dygnsrytm så som den var i somras och försöka fixa lite framgång :P

Jaja, nu får ni ha det så trevligt, jag ska nog fila lite på någon text eller bild nu, men först ska jag basta lite ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

Hmm, mina löften kommer nog vara .. att inte ta saker för givet! :)

2009-01-04 @ 12:45:14
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: StefanWEEI

Hej! :) Kolla gärna in mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och bidra med din åsikt!

2009-01-04 @ 12:46:53
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Naaw jobbigt att du blir förkyld så ofta :/

2009-01-08 @ 19:00:59
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0