Filmdags!

Just ja; glömde nämna att jag fått låna 28st filmer (!!!) av min kompis innan hon åkte iväg till Polen. Så de kommande dagarna kommer det bli massor med filmtittande..vilket kommer bli sjukt kul såklart!
    Först ut blir Lucio Fulci's Touch of Death, sedan blir det förmodligen The Cabinet of Dr.Caligari eller Audition. Tja vi får väl se ;) Hursomhelst kanske jag orkar göra någon filmrecension eller två, det får vi också se hur det blir med det ^^

Här är ett urval av de filmer jag fått låna (De filmer som jag kommer se ikväll och de som jag helst vill se):


Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Hoppas du har hunnit se månmga utav filmerna du fick låna, för jag har sett väldigt många filmer ;) nästa år får du läna dubbelt som många haha :D

2009-01-08 @ 19:03:13
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Micka

nej men vilken trevlig blogg du har :D

2009-03-06 @ 03:46:33
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0