Nya Filmer

Har köpt tre nya filmer till min växande kollektion med filmer. Tänkte att denna gång kunde jag unna mig lite fler kvalitetsfilmer. Jag fick dem åtminstone för ett rimligt pris; jag brukar ha en himlans otur med sånt ^^
Men innan jag kollar på dom kanske jag borde se på någon av de 28 filmer som jag fått låta sedan ett par dagar tillbaka...:P



Hoppas ni har det bra! Jag kommer fortsätta uppdatera med bilder på min nya tavla, så att ni får se hur den utvecklas; det är i alla fall sådant som jag tycker om att se ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Så himla kul att se din filmsamling växa :) Ska bli kul att se hur stor den har hunnit bli inom ett halvår :) tack för filmerna jag fick av dig! :) Kram

2009-01-20 @ 17:47:41
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0