Skissen Färdig :P

Här är skissen till min nya tavla som ska målas; ser verkligen fram emot att se slutresultatet :P


        Ofärdig          /        Halvfärdig

Hoppas att ni alla haft en bra Helg, själv hade jag en heldag igår med kompisarna. Hängde runt en hel del på stan, åt på restaurang, spelade dataspel och biljard och avslutade med kortspel på krogen; en riktigt lyckad dag och kväll. Ska ta och jobba lite mer på min andra, halvfärdiga bild och sen ska jag försöka plugga lite så jag kommer igång inför skolan som börjar på tisdag nästa vecka. Ser också fram emot onsdag, då blir det kanske maratonkväll med massor av zombiefilmer :P
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Tavlorna kommer bli så coola :D Vad kul :D får jag komma på din utställning då? ;) Jag ska nog också rita lite mer Caligari inpsirerat, ska leta efter flera tysk expressionistiska filmer, har nog två till tror jag :)



Vad kul :P fast den är väldigt seg i typ 1 och en halv timma dock :P men sen blir den ganska brutal hihi ^^



Kram på dig hattifnatt!

2009-01-11 @ 17:16:32
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Erika

Snyggt :)



Så skolan har inte ens börjat igen för dej, lyx ;)

Sj har ja fått lov att sitta på storhelgerna också, tar aldrig slut :P



ha det bra

2009-01-12 @ 09:57:02
URL: http://eerikaa.devote.se
Postat av: Hanna

Kommer nog bli skiit snyggt:)

2009-01-16 @ 20:34:51
URL: http://hannagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0