Skisserna får vänta

Nån usel rackare har lekt med scannerinställningarna. Så när jag ska kolla upp resultatet på mina senaste, inscannade skisser är bilderna 6800x9359 i storlek, vilket är ungefär 9 gånger större än vad de skulle bli, och när jag ska ändra storleken blir pressen för stor för datorn och jag måste avbryta; så jag får väl scanna om dem då ^^ Och kolla inställningarna ordentligt denna gång, och inte ta något för givet.


Ett litet urval av skisserna som jag mot förmodan lyckades ladda upp.

Men just nu ska jag se på Re-Cycle. Det var på tok för länge sedan jag såg på film, verkligen. Så nu får jag se till att åtnjuta denna skräckis extra mycket :P Har finslipat väldigt mycket på en hemtenta som varit en törne i sidan för mig, men den är strax inlämnad och ett minne blott...

Ha det bra allihop! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Så häftiga skisser ;) kommer bli skitsnygga när dem är klara :D

2009-01-28 @ 21:50:03
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0