Back Once Again

Tillbaka från Norrland med ett tusental insektsbett på kroppen men ändå lite nöjd. Resan har fått göra sina spår, inte bara från myggorna utan också solen som värmde på rejält, som efterlämnade lite solbränna :) Och sedan av någon anledning har jag fått en "klang av norrländsk dialekt" till talet, om man kan uttrycka sig så. Lite pinsamt, men man har ju ändå släkt där uppe ^^

Har inte skrivit så mycket men en uppsjö av bilder blev det i skissblocket. Jag slänger upp några när jag vaknar imorrn så får ni nöja er med lite annat under tiden. Ha en bra kväll. Och rest in peace Michael Jackson som dog ikväll (igår).


Dessa är endast bilder jag tog med mobilen; tänkte ladda upp bilder från min kamera men det var slut på batteri, och då ville den inte :P Så det får bli imorrn det med, typ ett inlägg med bara bilder eller nåt sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0