Segis

Är lite segis på bloggandet igen; mest pågrund av att jag haft mer tid för mina andra fritidsintressen och för att jag umgåtts med mina vänner; mycket film har det blivit ;) Och såklart typiskt mig så blir detta lidande för plugget...Ajdå borde man säga. Tur att sista lektionen var i tisdags då så all närvaro är avklarad. Då behöver jag bara skicka in mina uppgifter jag inte gjorde tidigare som lärarna måste läsa igenom så klarar jag kursen. Litar jag på iaf ;) Köpte lite nya skor idag, halvt nöjd. Har även funderat på att skriva lite mer...Kanske lägger upp nåt. Till dess, gör nåt skoj, sommaren är här, ta allergipiller och ha en kul, regnig dag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Skor! Jag har också köpt nya skor :D

och lägg upp nåt du skrivit så man kan läsa:)

2009-06-05 @ 15:23:34
URL: http://onlyhuman.blogg.se/
Postat av: Isaa :)

häftig blogg! :)

2009-06-10 @ 18:30:00
URL: http://fjuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0