Renovering på G

Just nu håller jag på att bygga om rummet lite. Eller snarare måla om menar jag. Fast självklart är det en hel del som måste göras osv, måste lägga nya tapeter osv...Och när allt är klart ska jag fixa lite nya möbler; men vi får se hur det blirr med det :) Så här ser det ut just nu:

..Så jag får bo i "gästrummet" under tiden, hehe.

För övrigt har jag varit på picknick (igår) med polare, lärt känna lite nya kompisar och idag ska det bli basket på förmiddan och filmkväll eller nåt annat skoj på eftermiddagen. Och sedan ska jag nog lägga upp lite mer utdrag från novellen som ni läste senast ;)


Och Staffan hälsar! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att göra om, hur går det? =)



Nja, inget speciellt skulle jag nog säga. Har nog "musiksvacka" så lyssnas knappt alls på musik för tillfället. Men det måste ändras snart! =)

Gick nog dit mest för att träffa lite falufolk man inte sett på länge och träffa grabbarna i sabaton igen, känt en del av dom sen länge =)



Gjorde du nått skoj på midsommar då?



Ha det gött^^

2009-06-22 @ 13:08:12
URL: http://eerikaa.devote.se
Postat av: Marie

Alltid skönt med lite ändring, hoppas du får ordning på allt och lägger upp bilder när de är klart;)

2009-06-24 @ 20:28:18
URL: http://onlyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0