Första Cykelturen På Året :)

I torsdags kväll skulle jag och brorsan till Edsberg för att köpa lite snacks inför en filmkväll (igår; såg 7 filmer!). Ingen av oss orkade gå och han ville av någon anledning inte åka buss; så vi grävde fram cyklarna ur förrådet och drog iväg i natten. Vi märkte dock inte hur kallt det var förrän vi var halvvägs, hehe ^^
  Men nice var det i alla fall, man märkte hur ovan och slö man är på vintern(ja det kan ju inte kallas vår eller!?) utan cykeln.

Ikväll blir det fest, jag och några polare ska fira på stan; en kompis har nämligen fyllt 20 :) Om det händer nåt skoj och om jag har några intressanta bilder att visa, så lägger jag upp det när jag känner att jag orkar; senare idag eller imorrn kan jag väl recensera någon/några av de filmer jag såg igår ;)

Det är varken jag eller min cykel på bilden, men fin är den ^^
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha skoj med cykeltur =) 7 filmer, det var en del. ;D Men det är skoj med film! Ha en fin dag! =)

2009-04-01 @ 10:52:39
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: nea

det är riktigt kul att cykla! :D

2009-04-03 @ 13:50:52
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Främling

Det ser ut som din pappa!?

2009-04-04 @ 16:05:05
Postat av: Erika

haha ja verkligen. Till och med min bättre hälft sa att det verkar som att strul och krångel letar sej till mej, det ska alltid vara nått^^

Förhoppningsvis vänder det :)



Ja, riktigt skönt med vår. Den har till och med kommit upp till lilla Falun nu. Skönt att vara hemma o hälsa på ett tag.



Har du gjort nå kul på sistone då?



Ha det gött^^

2009-04-05 @ 19:56:47
URL: http://eerikaa.devote.se
Postat av: Jacob

Det är min pappa hos min kusin ^^

2009-04-09 @ 01:53:27
Postat av: Paulina

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 03:07:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0