Knasigt

Sliter just nu med PM:et till mitt projektarbete som jag knappt påbörjat än (fy skäms på mig), därför är jag lite stressad just nu ^^ Det som gör allting värre är inte bara att snön har kommit tillbaka(!) i en otrevligt slaskig comeback, utan att internet trasslar och vill inte samma som jag. Så det är lite problem kan man säga. Hoppas det löser sig snart i alla fall; har en hel del filmer jag vill se och massor med bilder jag vill göra men jag måste prioritera plugget först :/ Jaja, PM:et ska lämnas in idag ändå så om jag hetsar tillräckligt mycket dyker det nog upp en fin bild snart eller nåt annat som är roligare att kolla på ^^

Filosoferar lite också och undrar varifrån ordet "knasigt" kommer irån :P



Bilderna från spelningen är upplagda också; scrolla ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0