När sinnena söker sig mot naturen

Jag älskar när lukten av barrskog, smältande snö och röken från skorstenar blandar sig med ljuden från vårfåglarna som kommit tillbaka och börjat göra sig hemmastadda och porlande smältvatten som rinner förbi. Det får mig att blunda och bara insupa allt härligt och drömma mig bort från stadslivet ett tag, bort mot den Norrländska vildmarken...
Ja nu låter jag lite väl naturromantisk av mig, men jag upplevde faktiskt en sådan stund när jag var påväg hem idag. Missade bussen så jag fick gå en bit; men det var det värt, helt klart! :D

Nu ska jag se på House 4, och sedan blir det en hel del South Park :P Imorrn dock blir det massor med plugg..
Men ni får ha det bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

har varit allergiker och asmtaiker i många år men de senaste åren har varit förvånansvärt bra. tydligen lite tonårsgrej de där :) KANON.



idga har solen lyst hela dagen - helt underbar.

2009-03-17 @ 17:44:21
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0