Man får pausa lite, va?

Ja nu var det ganska länge sedan jag senast lade upp något på bloggen. Några kanske undrar varför?

Jag har haft en väldigt upptagen vecka kan man säga, fast inte pågrund av studier som vanligt, utan denna gång har jag istället ägnat åt mina vänner och de personer som gör mitt liv lite trevligare att leva :) Med andra ord har det varit mycket filmkvällar, filmköp, lite mera rollspel och en massa annat. Och en del vänner har jag lärt känna mer vilket jag tycker är väldigt kul. Och tack vare min paus från plugg och problem så har jag kommit ut ur huset mer och fått uppskatta det fina vädret lite mer.

Haha och nu längtar jag bara till våren så att man får slänga sig upp på cykeln igen och dra på nån tur...Var på tok för längesen känns det som  :D

Just nu jobbar jag på mitt lilla konstprojekt om ögon, som kommer dyka upp på youtube nån gång snart kanske ;)
Ha det bra till dess!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: vi hade drama som projektarbete! :) satte upp en pjäs för typ en månad sen, och nu berättade vi hur vi gick tillväga blablabla massa onödigt prat typ om allt och inget :o vad hade du för projekt? :D min kompis kompis hade föresten sattar i projekt hahaha xD



haha vad bra att jag inte är ensam om problemet! nej eller hur, jag tycker det är roligt att stå där framme och prata inför människor :)

2009-03-19 @ 20:48:27
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh det är alltid roligt att lära känna nya människor! :)

2009-03-19 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0