Barndomskompisar :D

Ikväll träffade jag en gammal barndomsvän som jag inte sett på X antal år, vilket var riktigt kul. För nostalgins skull kollade vi på ett par avsnitt av Arkiv-X; alltid roligt att se de gamla avsnitten som man blev skitskraj av när man var liten ^^ Efter det snackade vi mest och prövade lite "nya" spel som jag hade. Och sen tack vare den sega Vaxmora-bussen var de tvungna att gå redan vid 11-tiden...


Senaste bilden jag jobbat på :)

Dessutom har jag trots att jag haft noll motivation för plugget ändå lyckats göra klart och skicka in veckans uppgifter. Weehoo! Eller nåt sånt. :D

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha tack tack.

Hunden är rolig nästan jämt, han har en personlighet som ingen annan :D



Wok är gott ju. :P

2009-03-09 @ 10:13:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Vad roligt :) Häftig bild på linnea! :D KRAM

2009-03-09 @ 22:47:29
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0