Hoppsan jag glömde..

Ja jag sade ju att jag skulle lägga upp en till bild, men jag glömde. Förlåt, typ. Men jag kan ju lägga upp den nu istället, det går väl lika bra? Mår i alla fall mycket bättre nu ifall någon undrar :) Man är 20 år liksom, vuxen. Hur känns det? Har många kompisar frågat, och jag kan helt enkelt säga att det känns som precis vilken dag som helst. Förutom att jag får handla på systemet och att jag officiellt sett är vuxen nu. Ja då får man väl skaffa sig en lägenhet snart då, har väl sugit ut tillräckligt från familjen hehe :P


Okej, jag är inte så emo som det ser ut på bilden...
Men jag ville ha lite Tim Burton-stuk på den :P


Bilden är ett självporträtt; det första jag ritat på ungefär 7 år :) Finns ju intressantare bilder att göra, fast i och med denna nyss nådda milstolpe så tänkte jag att det kunde passa. Nu ska jag gå och koka mig en kopp kaffe.
Ha det bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Naw vad söt! Önskar jag kunde måla...



Och de är en bra attityd, blicka framåt ;D Och systemet har du väl längtat lite till? xD

2009-05-08 @ 18:53:16
URL: http://onlyhuman.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet inte riktigt. =) Nått är det!



Haha, ja det var ju verkligen lite lustigt och ett minne ;) Grymt att det var 20årsdagen ! =)



Snyggt självporträtt! :) Hoppas du haft en bra kväll!

2009-05-08 @ 23:49:28
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe de va tre helt spridda alternativ. vi kör hemmakväll med robinson+seriebox. de är fint de.

2009-05-09 @ 21:32:13
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0