Nedräkning!!

Tjoho, om tre dagar är det dags för "den stora festen"; då jag, mina brorsor och en hel del polare ska fira att vi fyller 20 (för drygt 2 veckor sen)! Så man får hoppas att det blir en skön fest. Till en början var det nära att det inte blev av eftersom här hemma kunde vi inte vara, men så erbjöd min bästa kompis sitt ställe istället hehe :D

Jaja, det är vad som kommer att hända senare i veckan. Just nu så gör jag mig i ordning för en tur till stan med sushi, shopping med film och kläder och så vidare. Sen ikväll blir det filmkväll här. Ska se om jag kan klämma in liite lite plugg emellan, plus att jag har lite "målningsbeställningar" att fixa klart. Men dem får ni se vid ett senare till fälle. Ses!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas verkligen det blir en lyckad kväll :D Och de är riktigt snällt av din kompis :)



Ha så kul och ät inte för mycket sushi, fast de är så gott ;)

2009-05-27 @ 15:46:27
URL: http://onlyhuman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin blogg, Kolla gärna min :D

2009-05-27 @ 20:55:59
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0