Återuppväckning

Hej! Det var länge sedan jag skrev något här, eller ens läste andras bloggar. Och jag ber om ursäkt ifall jag slutat besöka några av era bloggar, för jag vet att flera av er bloggare brukade jag besöka ganska regelbundet. Sedan utan anledning gick jag i ide.

Nä, helt utan anledning var det nog inte.

För det första: Jag var på en lång seglats mellan augusti och september och kom hem lagom till en blixtstart i plugget (studerar nu Interraktionsdesign sedan dess). Jag fick även beskedet om att CSN uteblev, och sparkade byråkrater på arslet i fyra månader.

För det andra: Jag försökte blogga ett tag, men sista halvåret 2009 har varit ett halvår av depressioner. Mitt utkast består av ett 10-tal alldeles för personliga inlägg som aldrig lagts upp. Jag tror det är bäst att de stannar där de är, opublicerade.

Däremot har tanken om att börja blogga igen aldrig lämnat mina tankar. Men varje gång jag loggat in här blir jag påmind om den depressiva perioden, och en person som inte riktigt är jag längre. Jag har utvecklats mer psykiskt. Därför skapade jag en ny blogg, HÄR. Jag valde wordpress eftersom den sajten inte kraschar som blogg.se har gjort för mig flera gånger, och wordpress ger mig dessutom större möjlighet att styra min bloggs design. Den är även skriven på engelska eftersom jag har fått nya vänner som inte förstår svenska.

Jag ber så hemskt om ursäkt för detta inlägg som är alldeles för sent. Jag har inte kunnat logga in på blogg.se för att någon trodde att jag var en spambot, haha :P Men om ni är intresserade så kolla gärna in det nya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0